پیش فروش های چیتگر

پیش فروش های چیتگر


پیش فروش های چیتگر قابل اعتماد است؟با ثبات نسبی در بازار مسکن، ریسک های ساخت و ساز کاهش یافته و سازندگان برای جلب مشتریان، شرایط فروش متنوعی را ارائه می ‌دهند. منطقه ۲۲ در شهر تهران به عنوان منطقه پرچمدار ساخت و ساز شناخته شده است و بیشترین پیش فروش ها در منطقه چیتگر صورت می‌ گیرد. در صورتی که علاقه ‌مند به خرید پروژه‌های این منطقه هستید، باید چند نکته را در مورد پیش فروش های چیتگر بدانید.

پروژه های تعاونی ساز منطقه۲۲:

در تعاونی‌ ها افرادی با هم تشکیل یک گروه می‌ دهند و برای انجام خرید زمین، ساخت و اتمام پروژه ساختمانی و دریافت سند در پایان کار همکاری می‌ کنند. تعداد اعضا می‌ تواند به هزاران نفر برسد. همچنین در این تعاونی‌ ها افرادی برای مدیریت و سرمایه ‌گذاری، یک گروه امین را انتخاب می ‌کنند و وظیفه مدیریت سرمایه و عملیات ساخت را به آن ها می‌ سپارند. تعاونی ها می ‌توانند به صورت دولتی و یا شخصی تشکیل شوند‌. اگرچه اعضای اصلی تعاونی ‌های دولتی ممکن است کارکنان باشند اما همچنان تعاونی‌ های شخصی نیز وجود دارند.
با توجه به قانون فروش، پیش فروش یک واحد مسکونی، تنها زمانی قانونی است که ۳۰ درصد پروژه به صورت فیزیکی انجام شده باشد. اما اگر شخص یا شرکتی قبل از این مرحله بخواهد پیش ‌فروش نماید، باید یک تعاونی تأسیس کند و عضوی از آن شود و در قالب تعاونی سرمایه جذب کند.

نکات مهم درباره پیش فروش های چیتگر:

برای فروش ابتدا لازم است شرایط پیش فروشی های چیتگر را مطالعه کرده و به آن آگاه شوید پس از آن تمام نکات را رعایت کرده و ریسک نکنید.

  • بررسی سابقه سازنده:
    در پروژه‌ های پیش فروش، سازنده باید پشتوانه مالی قوی داشته باشد تا بتواند تغییرات قیمتی احتمالی را پیش ‌بینی کند و به آن پاسخ دهد. علاوه بر این سازنده باید قبل از دریافت سرمایه از سرمایه ‌گذار، هزینه های خود را در مراحل قبلی از خریدار دریافت کند و با استفاده از سرمایه ورودی جدید، به مراحل ساخت بعدی پروژه ادامه دهد. برای اینکه پیش فروش های چیتگر را بررسی کنید، باید دلیل این پیش فروش را مورد بررسی قرار دهید. اگر پروژه‌ ها به صورت کامل مشخص نشده باشند، ممکن است جذب سرمایه ‌گذار فقط برای پرداخت بدهی‌ های پیشین صورت بگیرد و پیشرفت پروژه با تاخیر زیادی همراه خواهد بود.

 

  • مکان پروژه:
    لوکیشن یا موقعیت مکانی یک پروژه بسیار مهم است. بهتر است در مناطقی که همزمان با ساخت پروژه، پیشرفت دیگر پروژه‌ها و رشد منطقه نیز رخ می دهد، خرید نمایید. مثلاً شهرک چیتگر یا مناطقی مشابه، مناطقی هستند که در آن‌ ها تعدادی پروژه در مرحله ساخت قرار دارند و حتی محیط شهرک هنوز برای سکونت آماده نیست. با توجه به اینکه پروژه ‌های در حال ساخت در این مناطق کم است، در آینده‌ ای نه چندان دور که به بهره ‌برداری برسند، ارزش خرید شما می ‌تواند نسبت به مناطقی که آباد هستند و تعداد زیادی پروژه در آن‌ ها وجود دارد، بسیار بیشتر باشد. در نتیجه انتخاب لوکیشن در زمان خرید پروژه بسیار مهم است و ممکن است تأثیر زیادی در ارزش و سودآوری آینده شما داشته باشد.

 

  • اهمیت به زمان:
    به طور کلی زمان در این نوع خرید و آپارتمان و زمین های پیش فروش چیتگر به نفع خریدار است. اگر اطلاعات و سوابق سازنده را بشناسید و اطمینان حاصل کنید که پروژه ایمن است و پول شما در امان است، اگر پروژه به تأخیر بیافتد، پرداخت اقساط آینده نیز به تعویق خواهد افتاد. البته باید توجه داشت که برخی پروژه‌ ها براساس زمانبندی خود پرداخت مبالغ ساخت را دریافت می‌ کنند. بنابراین شما باید سعی کنید پروژه‌هایی را انتخاب کنید که پرداخت اقساط آن ‌ها براساس پیشرفت پروژه انجام می شود. ممکن است مواردی هم وجود داشته باشد که حتی با تأخیر پروژه، در صورت عدم پرداخت اقساط، حقوق خریدار کاسته می‌شود. اینگونه موارد عموماً در پروژه ‌های مرتبط با ارتش رخ می ‌دهد. با این حال در پروژه‌ هایی که توسط سازنده‌ ها یا شرکت‌های خصوصی انجام می‌ شود، شرایط قرارداد و پرداخت اقساط قابل تنظیم تفاوت دارند.

 

  • تعهد در قرارداد:
    این بخش مقاله در مورد مسائلی است که باید در قبال پیش فروش های چیتگر توجه ویژه داشته باشید. چون در پیش فروش ها امکان مشاهده مستقیم واحد تحویلی شما وجود ندارد، باید به تعهدات سازنده و نحوه قرارداد توجه داشته باشید. برای مثال باید از امکانات و جزئیات مربوط به واحد مانند مصالح مصرفی، پول مشاعات و غیره در قرارداد، بصورت واضح نوشته شود. همچنین زمان تحویل، جریمه دیرکرد و امکانات عمومی نیز در قرارداد باید صریحاًً تعیین شوند. در صورتی که این امور در قرارداد شما نباشند، می تواند تاخیر و مشکلاتی برای شما پیش آید‌ بنابراین بهتر است دقت کافی در قرارداد خود داشته باشید و آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی در آینده به وجود نیاید.

اعتماد به پیش فروش های ساختمانی

اعتماد به پیش فروش های ساختمانی:

در روزهای اخیر با تبلیغات گسترده پیش خرید آپارتمان منطقه 22 تهران و پیش فروشی های چیتگر و افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه خرید و فروش ملک، بعضی از سرمایه‌ گذاران بین پیش خرید و خرید واحد آماده گیر کرده‌اند. اما سوالی که برای خیلی‌ ها پیش می ‌آید این است که آیا می‌توان به پروژه ‌های پیش فروش اعتماد کرد؟ مشاوران املاک به عنوان افرادی که در چرخه ‌ی خرید و فروش ملک نقش مهمی دارند، با بررسی صحت اطلاعات و داده‌ های خود به خریداران و مالکین در انتخاب و تصمیم‌ گیری کمک می ‌کنند. اگر می‌خواهید به پروژه ‌های پیش فروش اعتماد کنید بهتر است با تحقیق و بررسی صحت اطلاعات و همچنین مشاوره با مشاوران املاک بپردازید.

در نهایت:

در این مقاله تلاش شده است تا چند نکته‌ مهم درباره‌ پیش فروش‌های چیتگر برای شما توضیح داده شود، تا با انتخاب صحیح بتوانید سرمایه‌ خود را برای سکونت و یا سرمایه‌ گذاری در این حوزه به کار بگیرید. حتما به این نکته توجه کنید که پیش فروش‌ها می‌توانند بسیار سودآور باشند، اما به همراه خود ریسک بیشتری نیز به همراه دارند.

سوالات متداول پیش فروش های چیتگر

۱. چه نکاتی را برای پیش فروش ‌های چیتگر باید در نظر گرفت؟

در نظر گرفتن شرایط خرید و پرداخت، شناخت دقیق قرارداد های پیش فروش و آگاهی از وضعیت توسعه‌ی پروژه به عنوان موارد حیاتی برای پیش فروش ‌های چیتگر محسوب می ‌شوند.

۲. آیا پیش فروش ‌های آپارتمانی موجب سودآوری می‌ شوند یا پر ریسک هستند؟

پیش فروش ‌های آپارتمانی می ‌توانند بسیار سودآور باشند، اما گاهی ریسک هم خواهند داشت. بنابراین تحقیقات دقیق و دریافت مشاوره قبل از خرید این نوع واحدها بسیار ضروری است.

۳. آیا پیش فروش های آپارتمانی چیتگر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بله پیش فروش های آپارتمانی چیتگر می ‌تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد، اما باید کاملا دقت داشت تا دچار زیان نشویم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =