امروزه افراد زیادی وجود دارند که به دنبال پیش خرید و خرید واحد های مسکونی از شرکت های تعاونی هستند. شرکت های بسیاری نیز به همین دلیل در این حوزه افتتاح شده و خدمات زیادی به مردم ارائه می دهند. از معتبر ترین شرکت هایی که در زمین انبوه سازی و ساخت پروژه های مسکونی فعالیت می کند، شرکت کیان مهر پارس با مدیریت مهندس امین دیرین می باشد.

سازنده ای که با تکنیک مدرن خود محبوب شد یکی از سازندگانی که امروزه به درستی و طبق اصول از روش های نوین صنعت ساختمان سازی پیروی کرده ، مهندس امین دیرین است که توانست با سخت‌کوشی، خدمات عالی در طراحی و ساخت با کمک همکاران بسیار ماهر خود شاهکارهای چشمگیری را در سطح شهر تهران بنا کند. 

مهندس امین دیرین یکی از بهترین مهندسین ساختمان ساز ایرانی هستند. ایشان در کارنامه کاری خود پروژه های بسیاری زیادی دارد که تمامی آن ها کیفیتی بین المللی داشته و جزو پروژ های مطرح دنیا به حساب می آیند. برای آشنایی بیشتر با مهندس امین دیرین و خدمات شرکت کیان مهر پارس پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی مهندس امین دیرین؛ رئیس هیئت مدیره شرکت کیان مهر پارس

مهندس امین دیرین، بهترین معماران و سازندگان ایرانی نیز ویژگی هایی همچون شکل و مقیاس مشخص، خلاقیت ساختاری، وحدت و تداوم را در معماری خود ارمغان بخشیده اند. با ظهور روش های نوین ساختمان سازی در ایران، برترین معماران و سازندگان ایرانی نیز در این زمینه شروع به فعالیت کردند. این سازندگان با بهره گیری از نبوغ و خلاقیت خود دست به آثار ارزشمندی زدند که برخی از آثار آن ها، نقش بسیار مهمی در شکل گیری سبک های مختلف معماری در ایران به ارمقان آورده اند در جمع معماران و سازندگان ایرانی مدیریت و خلاقیت و پشتکار مهندس امین دیرین از محبوبیت ویژه ای برخوردار است . وی با مدیریت و معماری و طراحی منحصر به فرد و همچنین با افکار مثبت و خدمت به مردم خود در کشور به شهرت رسید.

اگر در حوزه ساختمان سازی و طراحی آن در منطقه 22 فعالیت کرده یا آشنایی زیادی با آن داشته باشید، حتما نام مهندس امین دیرین به گوشتان خورده است. مهندس دیرین علاوه بر پروژه های شخصی، پروژه هایی را نیز در قالب شرکت تعاونی ساختمانی کیان مهر طراحی و به بهره برداری رسانده است.

 شرکت کیان مهر پارس توسط ایشان و با همکاری برترین مهندس های ساختمانی ایرانی و خارجی شروع به کار کرده و سال ها است که پروژه های مسکونی با کیفیت و فوق العاده ای را تحویل مشتریان خود می دهد.

مدارک و گواهینامه های بین المللی مهندس امین دیرین

مهندس دیرین تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه ایران به پایان رسانده است و پس از کسب تجارب فراوان موفق به دریافت معتبر ترین مدارک بین المللی ساخت و ساز شده است.

این مدارک اعتبار کار ایشان و پروژه های شرکت کیان مهر پارس را بیشتر کرده و اطمینان مشتریان به این شرکت را بالا تر برده است. از مهم ترین مدارک مهندس دیرین می توان به مدارک بین المللی، مهندسی برتر و ساخت و ساز اشاره کرد.

پروژه های انجام شده توسط مهندس امین دیرین

مهندس امین دیرین ابتدا به صورت شخصی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. اما در سال های اخیر برای ارائه شرایط خرید بهتر و کیفیت بالاتر پروژه ها، شرکت کیان مهر پارس را با همکاری طراحان و مهندسین ساختمانی سازی برتر ایرانی راه اندازی کرده اند.

 اکثر این پروژه ها در منطقه 22 تهران واقع شده اند که دلیل این موضوع فرصت سرمایه گذاری فوق العاده ای است که این منطقه به افراد ارائه می دهد. پروژه های اخیر مهندس دیرین که در قالب شرکت کیان مهرپارس کلنگ خورده است، پروژه‌ مسکونی 600 واحدی تندیس منطقه 22 هستند که فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری می‌باشند.

مهندس امین دیرین و خلق آثار هنری ایشان

امروزه افراد زیادی وجود دارند که به دنبال پیش خرید و خرید واحد های مسکونی از شرکت هستند. شرکت های بسیاری نیز به همین دلیل در این حوزه افتتاح شده و خدمات زیادی به مردم ارائه می دهند. از معتبر ترین شرکت هایی که در زمین انبوه سازی و ساخت پروژه های مسکونی فعالیت می کند، شرکت کیان مهر پارس با مدیریت مهندس امین دیرین می باشد.

مهندس امین دیرین یکی از بهترین مهندسین ساختمان ساز ایرانی هستند. ایشان در کارنامه کاری خود پروژه های بسیاری زیادی دارد که تمامی آن ها کیفیتی بین المللی داشته و جزو پروژه های مطرح به حساب می آیند.

برای آشنایی بیشتر با مهندس امین دیرین و خدمات شرکت کیان مهر پارس پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. معرفی مهندس امین دیرین؛ رئیس هیئت مدیره شرکت کیان مهر پارساگر در حوزه ساختمان سازی و طراحی آن در منطقه 22 فعالیت کرده یا آشنایی زیادی با آن داشته باشید، حتما نام مهندس امین دیرین به گوشتان خورده است.

مهندس دیرین علاوه بر پروژه های شخصی، پروژه هایی را نیز در قالب شرکت تعاونی ساختمانی کیان مهر پارس طراحی و به اجرا رسانده است. شرکت کیان مهر پارس توسط ایشان و با همکاری برترین مهندس های ساختمانی ایرانی و خارجی تشکیل شده که پروژه های مسکونی با کیفیت و فوق العاده ای را تحویل مشتریان خود می دهد.

مدارک و گواهینامه های بین المللی مهندس امین دیرین مهندس دیرین در یکی از بهترین دانشگاه های ایران تحصیل خود را به اتمام رسانده و پس از سال ها کسب تجربه و تحصیل موفق به دریافت معتبر ترین مدارک بین المللی ساخت و ساز و ایمنی و مدیریت ریسک شده است.

حضور مستقیم مهندس دیرین اعتبار پروژه های شرکت کیان مهر پارس را بیشتر کرده و اطمینان مشتریان به این شرکت را بالا تر برده است. از مدارک مهندس دیرین می توان به مدارک بین المللی Ims و مهندسی برتر ساخت و ساز و لوح و تندیس صنعت ساختمان و صنایع وابسته و … اشاره کرد.

پروژه های انجام شده توسط مهندس امین دیرین 

پروژه های انجام شده توسط مهندس امین دیرین ابتدا به صورت شخصی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. اما در سال های اخیر و درخواست شرکت کیان مهر پارس و تعدادی از سهامداران شرکت برای ارائه بهترین خدمات به مردم عزیزمان و شرایط خرید بهتر و کیفیت بالاتر پروژه ها، شرکت کیان مهر پارس از جناب آقای مهندس امین دیرین دعوت به عمل آورد و ایشان به همراه تیم و طراحان و مهندسین انبوه سازی برتر ایرانی و خارجی آمادگی خود را اعلام نموده و دعوت شرکت و تعدادی از سهامداران را پذیرفتند و با تکنیک مدرن خود راه اندازی کرده اند.

اکثر این پروژه ها در منطقه 22 تهران واقع شده اند که دلیل این موضوع فرصت سرمایه گذاری فوق العاده ای است که این منطقه به افراد ارائه می دهد. پروژه های اخیر مهندس دیرین که در قالب شرکت کیان مهر پارس کلنگ خورده است، می توان به پروژه‌ مسکونی تندیس واقع در منطقه 22 اشاره کرد.

 سازنده پروژه تندیس

این پروژه لوکس توسط شرکت کیان مهر پارس با مدیریت آقای مهندس امین دیرین با سابقه درخشان در ساختمان سازی در حال اجرا می باشد.

اهمیت شرکت تعاونی سازنده

یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تعاونی های منطقه 22 شرکت کیان مهر پارس می باشد که هدف اصلی این شرکت، کمک به رفاه مردم و تهیه مسکن در این منطقه می‌ باشد.

این تعاونی از اعضای هیئت مدیره بسیار قوی و کارآمد تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی دارای سابقه ی ساخت پروژه های موفق با متریال درجه یک می باشد.