معرفی پروژه تندیس

اگر بپرسید کدام پروژه در منطقه 22 از نظر امکانات بهتر است، باید بگوییم برج های این منطقه عموما دارای ویژگی های معماری مدرن و امکانات رفاهی فراوان هستند ، یکی از این موارد پروژه تندیس چیتگر میباشد که امکان پیش فروش پروژه مسکونی تندیس در این منطقه از تعاونی کیان مهر پارس وجود دارد این پروژه در منطقه 22 تهران و در بلوار اردستانی و در زمینی به مساحت 2780 مترمربع در پالک ثبتی 4/443/5 واقع شده است، این پروژه یکی از لوکس ترین پروژه های مسکونی در حال ساخت در این منطقه می باشد که توسط تعاونی کیان مهر پارس معرفی شده است. این پروژه مسکونی شامل 2 بلوک 19 طبقه است که 15 طبقه آن مسکونی بوده و 1 طبقه برای البی اختصاص یافته و دارای 3 طبقه پارکینگ می باشد ، واحدهای این پروژه در دو تیپ تقریبی 100 و 130 متری به فروش میرسد. محل قرارگیری این پروژه غرب منطقه 22 در ضلع جنوبی میدان دانش واقع در بلوار اردستانی، در فاصله ی 5 دقیقه ای ایستگاه مترو می باشد و دسترسی فوق العاده به شاه راههای اصلی شهر تهران دارا می باشد.

به همین دلیل این پروژه یکی از پروژه های مسکونی لوکس به شمار می رود که دارای امکانات رفاهی کامل در کنار موقعیت مکانی مناسب است. این موارد باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران این پروژه را برای سرمایه گذاری و همچنین سکونت انتخاب کنند.

امکانات پروژه مسکونی تندیس

پروژه تندیس را باید در دسته پروژه های لوکس و فول امکانات منطقه 22 دانست؛ از امکانات پروژه تندیس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  دارای 4 لاین آسانسور نفربر و باربری
  2. لابی بسیار شیک و مجلل با ارتفاع 8 متر و لابی من 24 ساعته
  3. پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  4. پارکینگ مهمان
  5. سیستم مدیریت هوشمندBMS
  6. استخر، سونا، جکوزی
  7. سینما ,سالن اجتماعات و مهد کودک
  8. شوتینگ زباله
  9. سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
  10. روف گاردن با ویو فوق العاده و مشرف به باغ گیاه شناسی ملی ایران و دره سبز
  11. سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  12. راه پله اضطراری
  13. کافی شاپ و کافی من 24 ساعته
  14. پارک بازی کودکان  و مهد کودک مدرن
  15. محوطه ورزشی باز
  16. موتورخانه مرکزی

مشخصات پروژه تندیس

پروژه مجلل تندیس در زمینی به مساحت 2780 مترمربع درحال ساخت می باشد،مشخصات دقیق تر پروژه تندیس عبارت است از:

  • 1 بلوک 25 طبقه ای که شامل 20 طبقه مسکونی ، 1 طبقه لابی مجلل و 4 طبقه پارکینگ می باشد.
  • واحد های این پروژه در دو تیپ تقریبی 100 و 130 متری می باشد.
  • این پروژه در ضلع جنوب میدان دانش واقع در بلوار اردستانی می باشد که دسترسی فوق العاده ای به شاه راههای اصلی شهر تهران دارد.

دسترسی های پروژه تندیس

یکی از دلایل مهم که پروژه تندیس را به گزینه ای مطلوب و مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل میکند، دسترسی های آن می باشد.

دسترسی این پروژه به بزرگراه های اصلی منطقه 22 نکته حائز اهمیت آن بشمار می‌آید. از نزدیک ترین بزرگراه های این برج میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  بزرگراه خرازی
  2. بزرگراه آزادگان
  3. بزرگراه حکیم
  4. بزرگراه همدانی

مرور کلی بر روی پروژه لوکس تندیس

سازنده

شرکت انبوه سازان کیان مهر پارس

موقعیت

 بلوار اردستانی ضلع جنوب میدان دانش

زمان تحویل

48  ماه

دسترسی

بزرگراه های آزادگان،همت،حکیم و تهران- کرج

تعداد طبقات

1 برج 20  طبقه

متراژ واحد ها

100 – 130 متری 

اسکلت

بتن

درچه مرحله از ساخت

پایان گودبرداری پایدارسازی(نیلینگ) – تجهیزکارگاه

نمونه پروژه مسکونی تندیس

ویدئو

سوالات متداول در مورد پروژه مسکونی تندیس:

پروژه مسکونی تندیس از جدید ترین پروژه های شرکت کیان مهر پارس است که به تازگی روند ساخت آن آغاز شده و در مدت زمان 48 ماه به مشتریان تحویل داده می شود.

برای آشنایی بیشتر با خرید و قیمت پروژه مسکونی تندیس پیشنهاد می کنیم با بخش فروش این شرکت تماس گرفته تا توضیحات تکمیلی را دریافت نمایید.

در واقع شرکت های تعاونی شرکت هایی هستند که توسط مهندسین ساختمان سازی تاسیس و به ساخت انواع پروژه ها مسکونی و تجاری می پردازند. این شرکت ها جهت سهولت خرید خانه برای مشتریان فرصت هایی فوق العاده مانند پیش فروش پروژه ها خود را ارائه می دهند تا آن ها بتوانند با قیمتی مناسب  صاحب یک تا چند واحد مسکونی شوند.

پروژه مسکونی تندیس تعاونی کیان مهر پارس

یکی از جدید ترین پروژه های شرکت کیان مهر،پروژه مسکونی تندیس است که در منطقه 22 تهران قرار دارد. بسیاری از افراد هستند که برای خرید خانه به دنبال فرصت هایی استثنایی و خاص می گردند. یکی از فرصت هایی که برای این افراد وجود دارد، پیش خرید خانه از شرکت های تعاونی است که پروژه های ساختمانی مختلفی داشته و به مشتریان خود به صورت پیش فروش و پیش فروش پروژه تندیس ارائه می دهند.

از معتبر ترین شرکت های تعاونی که پروژه های مسکونی با کیفیت و متعددی را در دست احداث دارد، شرکت کیان مهر پارس می باشد که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و پروژه های فراوانی را به مشتریان خود تحویل داده است.برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این پروژه و مزایای همکاری با شرکت کیان مهر پیشنهاد می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید؛ زیرا در این مقاله به بررسی قیمت و نحوه پیش خرید پروژه های مسکونی تندیس شرکت کیان مهر خواهیم پرداخت.

معرفی شرکت تعاونی کیانمهر پارس

در واقع شرکت های تعاونی شرکت هایی هستند که توسط مهندسین ساختمان سازی تاسیس و به ساخت انواع پروژه ها مسکونی و تجاری می پردازند. این شرکت ها جهت سهولت خرید خانه برای مشتریان فرصت هایی فوق العاده مانند پیش فروش پروژه ها خود را ارائه می دهند تا آن ها بتوانند با قیمتی مناسب صاحب یک تا چند واحد مسکونی شوند.

شرکت کیان مهر پارس یکی از معتبر ترین شرکت های تعاونی ایران است که در تحویل پروژه های خود بسیار خوش قول می باشد. اگر می خواهید با این شرکت همکاری کرده و در پیش فروش پروژه های ساختمانی این آن شرکت نمایید، می توانید به راحتی واحد های پروژه مسکونی تندیس را پیش خرید کنید. با پیش خرید واحدهای پروژه مسکونی تندیس می توانید سرمایه گذاری مطمئنی را تجربه کنید و از واحدی ایده آل برای سکونت بهره مند شوید.

اهمیت شرکت تعاونی سازنده

یکی از مهم ترین موارد تعاونی سازنده است که شما با بررسی سوابق و اعتبار سازندگان میتوانید ایمنی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید به ویژه در بحث پیش خرید ، اعتبار بالای سازنده و سوابق اجرایی موفق آن معمولا به‌ معنای استفاده از مصالح باکیفیت و تجهیزات به‌روز برای تاسیسات ساختمانی است. یکی از تعاونی های سازنده این منطقه شرکت تعاونی کیان مهر پارس میباشد این تعاونی‌ یکی از معتبرترین و شناخته‌ شده ترین سازندگان در منطقه ۲۲ تهران است و هدف اصلی این شرکت، کمک به رفاه مردم و تهیه مسکن در این منطقه می‌ باشد. این تعاونی از اعضای هیئت مدیره بسیار قوی و کارآمد تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی دارای سابقه ی ساخت پروژه های موفق با متریال درجه یک می باشد ، اکنون این اعضا پس از ساخت پروژه های خصوصی در جهت ساخت انبوه مسکن اقدام به تشکیل شرکت انبوه سازی کیان مهر پارس نموده اند.

پروژه مسکونی تندیس

معرفی پروژه مسکونی تندیس و موقعیت مکانی آن

اگر بپرسید کدام پروژه در منطقه 22 از نظر امکانات بهتر است، باید بگوییم برج‌های این منطقه عموما دارای ویژگی‌های معماری مدرن و امکانات رفاهی فراوان هستند ، یکی از این موارد پروژه برج های مسکونی تندیس چیتگر و پارس میباشد این پروژه در منطقه ۲۲ تهران و در بلوار اردستانی و در زمینی به مساحت 2780 مترمربع در پلاک ثبتی 5/443/4 واقع شده است که یکی از لوکس ترین پروژه‌ های مسکونی در حال ساخت در این منطقه می‌ باشد که پیش فروش پروژه مسکونی تندیس توسط تعاونی کیان مهر پارس معرفی شده است.پروژه برج های مسکونی تندیس و پارس شامل ۲ بلوک 19 طبقه است که ۱۵ طبقه آن مسکونی بوده و ۱ طبقه برای لابی اختصاص یافته و دارای 3 طبقه پارکینگ می‌ باشد ، واحدهای این پروژه در دو تیپ تقریبی 100 و 130 متری به فروش میرسد.

محل قرارگیری این پروژه غرب منطقه 22 در ضلع جنوبی میدان دانش واقع در بلوار اردستانی، در فاصله ی 5 دقیقه ای ایستگاه مترو می باشد و دسترسی فوق العاده به شاه راههای اصلی شهر تهران دارا می باشد.

معرفی پروژه پارس

معرفی پروژه پارس

دیگر سازه لوکس این تعاونی پروژه مسکونی پارس می باشد، محل احداث این پروژه نیز میدان دانش واقع در بلوار اردستانی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع و پلاک ثبتی ۴۴۳/۴ واقع شده و همانند پروژه تندیس دارای کاربری مسکونی در این منطقه است.

این پروژه مسکونی شامل 6 بلوک 19 طبقه است که ۱۵ طبقه آن مسکونی بوده و ۱ طبقه برای لابی اختصاص یافته و دارای 3 طبقه پارکینگ می‌ باشد ، واحدهای این پروژه در دو تیپ تقریبی 100 و 130 متری به فروش میرسد.

پروژه مسکونی تندیس

ویژگی های پروژه تندیس و پارس شرکت کیان مهر

اما چه دلیلی دارد که ما خرید پروژه مسکونی تندیس شرکت کیان مهر را به شما پیشنهاد می دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت دلیل این که ما پیش خرید این پروژه را به شما توصیه می کنیم، ویژگی های فوق العاده این پروژه است. پروژه مسکونی تندیس ویژگی های زیادی داشته که باعث شده نسبت به پروژه های دیگر متفاوت تر باشد.از جمله امکانات رفاهی پروژه تندیس می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آسانسور دارای 3 لاین آسانسور نفربر و باربری
  • لابی بسیار شیک و مجلل با ارتفاع 8 متر و لابی من ۲۴ ساعته
  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • پارکینگ مهمان
  • راه‌ پله‌ اضطراری
  • سیستم مدیریت هوشمند BMS
  • استخر، سونا، جکوزی
  • سینما و سالن اجتماعات
  • شوتینگ زباله
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
  • سیستم تهویه عمومی
  • روف گاردن با ویو فوق‌العاده و مشرف به باغ گیاه‌ شناسی ملی ایران و دره سبز
  • کافی شاپ و کافی من ۲۴ ساعته
  • سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  • پارک بازی کودکان و مهدکودک مدرن
  • محوطه ورزشی باز
  • موتورخانه مرکزی

دیدگاه منطقه ای برج های مسکونی تندیس و پارس

منطقه 22 تهران به دلیل وجود شرایط و عواملی همچون آب و هوای مناسب ،وجود مراکز تجاری لوکس و برند (ایران‌مال و بام‌لند و….) همچنین مناطق تفریحی همچون دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، آبشار تهران و … منطقه ای مناسب و رو به پیشرفت می باشد و اصولأ سرمایه گذاری و رشد و پرتاب سرمایه در این منطقه نسبت به سایر نقاط بهتر و همراه با افزایش سرمایه بیشتری است ، روند رشد و توسعه ی کلانشهر تهران نیز کاملأ متمایل به سمت غرب این شهر است که همین مسئله ارزش سرمایه گذاری و خرید و پیش فروش پروژه مسکونی تندیس در این منطقه را عملأ 2 چندان کرده است.

نکته مهم دیگر در بحث سرمایه گذاری حدود مبلغ و مقدار نقدینگی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری می باشد . طبیعتأ در زمینه سرمایه گذاری ملکی پروژه های ساخت و ساز به دلیل مبلغ و آورده ورودی پایین جایگاه جذاب و در عین حال منطقی تری را دارا میباشند، مضاف براین در این نوع سرمایه گذاری علاوه بر رشد و تورم ملکی ثابت کشور،خریدار از 2 رشد سرمایه گذاری دیگر نیز برخوردار می شود که شامل رشد منطقه ای و نیز رشد متداوم و روز به روز پروژه است که موجب افزایش آورده و امتیاز پروژه می گردد ، با در نظر گرفتن هر 2 پارامتر تندیس جایگاه مناسبی از حیث سرمایه گذاری دارد.

گواهینامه پروژه مسکونی تندیس

گواهینامه های پروژه مسکونی تندیس

شرکت تعاونی کیان مهر که با همکاری بهترین مهندسان و طراحان اقدام به ساخت پروژه های ساختمانی متعددی کرده است، موفق به دریافت سرتیفیکیت ها و گواهینامه های معتبری برای پروژه تندیس خود شده تا مشتریان با خیالی آسوده به پیش خرید این ایم پروژه فکر کنند. این گواهینامه ها شامل موارد زیر هستند:

  • ایزو 9001 – سیستم مدیریت کیفیت پروژه
  • ایزو 14001 – سیستم مدیریت محیط زیست
  • ایزو 45002 – سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
  • استاندارد ims – سیستم مدیریت یکپارچه
  • گواهینامه hse – سیستم ایمنی و بهداشت زیست محیطی پروژه ها

قیمت و نحوه پیش خرید پروژه مسکونی تندیس

از مهم ترین مزیت هایی که باعث شده بسیاری از افراد پیش خرید خانه خود را در شرکت کیان مهر انجام دهند، قیمت مناسب و شرایطی می باشد که این شرکت به مشتریان خود ارائه داده است. برای آشنایی بیشتر با خرید و قیمت پروژه مسکونی تندیس پیشنهاد می کنیم با بخش فروش این شرکت تماس گرفته تا توضیحات تکمیلی را دریافت نمایید.

مزایای همکاری با شرکت کیان مهر در پروژه مسکونی تندیس

تا اینجا از مزایای پروژه تندیس شرکت کیان مهر شناخت کافی را پیدا کرده اید و گفتیم که با پیش خرید پروژه مسکونی تندیس چه مزایایی شامل حال شما می شود. حال برای این که سطح اعتماد شما به شرکت کیان مهر را بالا برده تا با خیال راحت تری به همکاری با این شرکت بپردازید، می خواهیم مزایای همکاری با این شرکت را بررسی کنیم. این مزایا شامل موارد زیر می باشند:

1.کیفیت بالای متریال

مهم ترین ویژگی پروژه های ساختمانی شرکت کیان مهر، متریال های فوق العاده و با کیفیتی است که در پروژه های این شرکت استفاده می شود. شرکت کیان مهر در تمامی پروژه های خود از بهترین متریال ها برای نمای داخلی و خارجی، شیرآلات و… بهره می برد تا کیفیت پروژه های خود را چندین برابر کند.

2.طراحی شده توسط بهترین مهندسان و طراحان ساختمانی

تمامی پروژه های شرکت کیان مهر با همکاری برترین مهندسان و طراحان ساختمانی به مرحله ساخت رسیده است. همین امر کیفیت پروژه های شرکت کیان مهر را افزایش داده و به زیبایی ظاهری آن ها افزوده است.

3.تحویل سریع و به موقع

مزیت مهمی که این شرکت به مشتریان خود ارائه داده است تحویل سریع و سر موعد پروژها خود است. تا به حال موردی پیش نیامده که این شرکت در تحویل آن تاخیر داشته باشد. برعکس؛ شرکت کیان مهر چندین مورد از پروژه های خود را زودتر از موعد، تحویل مشتریان خود داده است.

تعاونی کیان مهر پارس برای پیش خرید ملک

چرا تعاونی کیان مهر پارس را برای خرید پیش فروش پروژه مسکونی تندیس انتخاب کنید؟

شرکت کیان مهر پارس بدلیل تزریق مالی به صورت شخصی باعث شده که روند عملیات پروژه نه تنها سرعت بگیرد بلکه از نسبت به واریزی اعضا از برنامه کاری خود جلوتر باشد. این سیاست باعث شده که پیشرفت پروژه در گرو واریزی اعضا نباشد و به صورت کاملا خصوصی عملیات عمرانی (ساخت و ساز) حداقل 6ماه جلوتر از واریزی اعضا باشد و به صورت مداوم با سرعتی مثال زدنی به ساخت خود ادامه دهد.

تعاونی انبوه ساز کیان مهر پارس با داشتن هویت قانونی این اطمینان را در سرمایه گذاری برای شما فراهم می کند. یکی از گزینه های حیاتی که هر تعاونی قابل اعتماد باید رعایت کند، دقت برنامه ریزی پروژه است. تحویل به موقع واحدهای پیش خرید شده می تواند باعث رضایت و اعتماد شما به تعاونی ما شود ، همچنین این تعاونی دارای افراد تاثیرگذار و شناخته شده در حوزه مسکن منطقه22 می باشد.

مروری سریع بر پروژه تندیس کیانمهر

    نام پروژه 

             برج های مسکونی مجلل و لوکس تندیس

     سازنده

              شرکت انبوه سازی کیان مهر پارس

     موقعیت

      مکانی

                    منطقه 22 تهران_ بزرگراه خرازی غرب_بلوار اردستانی_ضلع جنوبی میدان دانش

  مشخصات کلی

مساحت کل زمین: 2780 متر مربع

شامل: 2 برج 19 طبقه

پلاک ثبتی: 5/443/4

مساحت زیربنا به صورت خالص: 20 هزار متر مربع

پهنه بندی: 263 R

مشخصات واحدهای

     مسکونی

15 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی اختصاصی 3 طبقه پارکینگ

واحد ها در دو تیپ 100 و 130 متری 2 خواب و 3 خواب

  امکانات رفاهی 

دارای 4 لاین آسانسور نفربر و باربری

لابی بسیار شیک و مجلل با ارتفاع 8 متر و لابی من 24 ساعته

پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد

پارکینگ مهمان

سیستم مدیریت هوشمندBMS

استخر، سونا، جکوزی

سینما ,سالن اجتماعات و مهد کودک

شوتینگ زباله

سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن

روف گاردن با ویو فوق العاده و مشرف به باغ گیاه شناسی ملی ایران و دره سبز

سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان

راه پله اضطراری

کافی شاپ و کافی من 24 ساعته

پارک بازی کودکان  و مهد کودک مدرن

محوطه ورزشی باز

موتورخانه مرکزی

دسترسی های پروژه

یکی از دلایل مهم که پروژه تندیس را به گزینه ای مطلوب و مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل میکند,دسترسی های آن می باشد.

به دلیل موقعیت قرارگیری برج های تندیس در منطقه  22 شهرداری شهر تهران دسترسی به بزرگراه های آزادگان ,حکیم, همت و تهران کرج برای ساکنین فراهم شده است.

همچنین افراد می توانند از ایستگاه مترو وردآورد برای رفت و آمد بهره مند شوند,که در فاصله ی 5 دقیقه ای پروژه تندیس قرار دارد.

ازدسترسی پروژه تندیس به مراکز رفاهی و تفریحی می توان به مراکزی چون ایران مال, تهران مال, رزمال,پارک جنگلی چیتگر

آبشار تهران ,بوستان جنگلی لتمان, باغ ملی گیاه شناسی و همچنین بیمارستان تریتا اشاره کرد.

حرف آخر در مورد پیش فروش پروژه مسکونی تندیس

شرکت کیان مهر پارس از برترین شرکت های تعاونی می باشد که به ساخت و پیش فروش واحد ها و برج های ساختمانی می پردازد. این شرکت سابقه ای درخشان در زمینه پروژه های ساختمانی داشته و یکی از جدید ترین پروژه های آن که در حال احداث است پروژه مسکونی تندیس نام دارد.

این پروژه به تازگی کلنگ خورده و موعد تحویل آن 36 ماهه است. در ساخت این پروژه از بهترین مهندسان برای طراحی و با کیفیت ترین متریال های ایرانی و خارجی جهت ساخت واحد های آن استفاده شده است. قیمت پروژه مسکونی تندیس نسبت به پروژه های ساختمانی مشابه بسیار مناسب می باشد.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *