معرفی برج های معروف منطقه 22

برج های معروف منطقه 22


معرفی برج های معروف منطقه 22 با توجه به گستردگی این منطقه و معماری باشکوه برج‌های آن، شما را با روند ساخت و چشم انداز طراحی آنها آشنا می‌کند.

منطقه ۲۲ یکی از مناطق تازه تاسیس شهر تهران است که از کلیه امکانات رفاهی و گردشگری برخوردار است. به گونه‌ای که تمامی کمبودهای دیگر مناطق تهران را جبران کرده است. از جمله مهم ترین ویژگی این منطقه می توان به ناحیه جغرافیایی خوب آن و برج های معروفش اشاره کرد.

این سازه های بلند در منطقه ۲۲ نه تنها به عنوان نماد پیشرفت و مدرینیته عمل می کنند، بلکه نبوغ و خلاقیت معماران و مهندسان را به نمایش می گذارد.

معرفی برج معروف تریتیوم در منطقه 22

معرفی برج معروف تریتیوم در منطقه 22 به عنوان یکی از شیک ترین برج ها با طراحی منحصر به فرد و ارتفاع بلند به یک نقطه عطف در این منطقه تبدیل شده است. این برج زیبا دارای 26 طبقه است و در قسمت جغرافیایی غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

این سازه بلند توسط شرکت نیکان ساخته شده است و از امکانات زیادی همچون استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، سونا، روف گاردن و امکانات فراوان دیگری برخوردار است. پروژه برج های تریتیوم از جمله پدیده های ارزشمند و جذاب برج های فوق لوکس منطقه 22، به حساب می آید.

این برج زیبا تمامی ویژگی های رفاهی و بصری را دارا می باشد به همین دلیل خریداران بسیاری را به خود جذب می کند و حتی مورد پسند افراد سخت پسند قرار می گیرد. از طرفی موقعیت مکانی عالی برج تریتیوم با قابلیت دسترسی زیاد و چشم انداز زیبا، آن را به گزینه ای استثنایی تبدیل کرده است.

از همه مهم تر در طراحی و ساخت این برج از متریال عالی و با کیفیت بالا استفاده شده است.

معرفی برج معروف تریتیوم در منطقه 22

معرفی برج های معروف شش گانه پارلمان در منطقه 22

برج های معروف شش گانه ی پارلمان در منطقه 22 از جمله مهم ترین برج های این منطقه هستند که به معرفی آنها می پردازیم. این برج های معروف در موقعیت مکانی شمال غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته اند و دارای واحد هایی با مساحت های متنوع و پنت هاوس است.

متریال استفاده شده در ساخت این برج به گونه ای است که آن را در برابر زلزله مقاوم کرده است. این برج ها طراحی لوکس و مدرنی دارند و طبقه شانزدهم آن شامل یک پنت هاوس با متراژ بیش از پانصد متر است. این واحد شامل امکاناتی همچون استخر باز، روف گاردن، باربیکیو، فضای سبز، سونای خشک و بخار و هلی پد است.

هر بلوک این برج ها دارای سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر است و تمامی واحد های آن دارای درب ضد سرقت، عایق صوتی و حرارتی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مرکزی و سیستم های اطفای حریق است. در داخل واحد ها از نورپردازی برای سقف و کف استفاده شده که فضای دل انگیزی در داخل آنها ایجاد کرده است.

معرفی برج های معروف شش گانه پارلمان در منطقه 22

معرفی برج های معروف سفید در منطقه 22

از جمله برج های معروف منطقه 22، برج های سفید است که در ادامه آن را معرفی می کنیم. برج های سفید با طراحی منحصر به فرد و مدرنیته از 524 واحد تشکیل شده است و مجموعه ای از 6 برج است که 4 برج آن شامل 5 واحد دوخوابه و دو برج دیگر دارای 4 واحد سه خوابه هستند.

برج های سفید از خوش ساخت ترین برج های منطقه 22 به شمار می آید. که مساحتی بیش از صد هزار متر دارند. به طور کلی این مجموعه 6 برجی از 19 طبقه مسکونی، لابی و یک طبقه رفاهی و 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت بیش از 600 ماشین است.

طبقه همکف این برج ها شامل امکاناتی چون استخر، سونای خشک و سونای بخار، مهد کودک و همچنین 12 واحد تجاری به منظور تامین نیاز های ساکنین است. وجود موتور خانه، سیستم اطفاء حریق، آسانسور حمل بار، تصفیه خانه فاضلاب، دوربین های مداربسته و متریال درجه یک از دیگر امکانات و ویژگی های فوق العاده این برج است.

معرفی برج معروف ونوس در منطقه 22

معرفی برج معروف ونوس در منطقه 22 بسیار حائز اهمیت است‌، زیرا این برج زیبا طراحی ساخت و کیفیتی مثال زدنی دارد. برج ونوس یکی از سازه های خوش ساخت با استحکام و مقاومت بالا در موقعیت جغرافیایی بلوار کوهک است. در ساخت این برج از مواد اولیه درجه یک همچون پانل های مقاومی به کار برده شده است که موجب کاهش وزن ساختمان و دوام بیشتر آن شده اند.

برج معروف ونوس دارای 21 طبقه مسکونی شامل 76 واحد و همچنین 4 طبقه پارکینگ مجزا با ظرفیت بالا می باشد. این طبقات از امکانات فوق العاده چون: تراس، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفا حریق، شوتینگ زباله و سالن ورزشی برخوردار است.

طراحی نمای این ساختمان بسیار خیره کننده است و هر یک از واحد ها چشم اندازی ابدی و زیبا از دریاچه و جنگل چیتگر دارند که باعث شده تاثیر خوبی بر روحیه افراد ساکن در این برج داشته باشد.

معرفی برج معروف ونوس در منطقه 22

سخن پایانی معرفی برج های معروف منطقه22

از دیگر برج های معروف منطقه 22 می توان به برج لبخند، کادوس و برج های سه گانه ایزد یار اشاره کرد. تمامی این برج ها شامل امکانات رفاهی، متریال با کیفیت، نگهبانی و چشم اندازی رویایی هستند. برج های لوکس این منطقه نشانی از فرهنگ و هنر طراحان و معماران زبردست ایرانی است. اگر شما عزیزان قصد سرمایه گذاری در یک منطقه فوق العاده با آب و هوای مطلوب دارید، برج های معروف منطقه 22 یکی از بهترین انتخاب ها هستند.

سوالات متداول معرفی برج های معروف منطقه22

1.آیا برج های معروف منطقه 22 همگی مشرف به دریاچه چیتگر هستند؟

اشراف برج ها به دریاچه چیتگر بستگی به موقعیت مکانی آنها دارد. ولی به طور کلی همه برج ها چشم اندازی عالی دارند. به طور مثال ویو برج ونوس، دریاچه و جنگل چیتگر می باشد.

2.امکانات رفاهی برج های منطقه 22 شامل چه چیز هایی است؟

از جمله امکانات رفاهی منطقه22 می توان به استخر، جکوزی، درب ضد سرقت، نگهبانی، سازه ضد زلزله، تراس، فضای سبز، سالن اجتماعات و سالن ورزشی اشاره کرد.

3.آیا برج های معروف منطقه 22 پنت هاوس دارند؟

بله، این برج ها دارای واحد های مسکونی، تجاری و پنت هاوس می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =